Dopravu kuriérom zabezpečuje prepravná spoločnosť DPD. Zabezpečuje dodanie zásielok do celkovej hmotnosti 30 kg po celom Slovensku, v pracovné dni medzi 8:00 a 17:00 hod. Tovar vám bude doručený najneskôr do 48 hodín od expedície z nášho skladu.
Maximálne rozmery pre zásielku: do 175 cm jedna strana a maximálny obvod balíku do 300 cm
V deň vyzdvihnutia balíka u odosielateľa je príjemca informovaný mailom alebo cez SMS o predpokladanom termíne doručenia. Už pri tomto prvom ozname má príjemca možnosť prostredníctvom moderných online nástrojov DPD, dostupných 24 hodín denne, prípadne priamo cez operátorov zákazníckeho servisu spoločnosti, zmeniť termín alebo adresu doručenia. Kuriér vám pošle SMS správu, v ktorej bude aj znenie PIN kódu. Pri vyzdvihnutí tovaru sa stačí preukázať PIN kódom, nemusíte sa preukázať dokladom totožnosti. Zásielku vám môže vyzdvihnúť ktokoľvek, komu sprístupníte tento PIN kód.
V prípade záujmu si môže príjemca presmerovať zásielku do odberného miesta DPD, Pickup, kde si ju môže vyzdvihnúť v nasledujúcich siedmich dňoch. Opätovnú informáciu dostáva príjemca v deň príchodu kuriéra, kedy je už informovaný o konkrétnom hodinovom rozpätí doručenia balíka. Ak sa ani napriek viacerým notifikáciám zásielku nepodarí doručiť, DPD poskytuje ďalšie dva pokusy o doručenie. Samozrejme, ak príjemcovi oznámená hodina nevyhovuje, nie je to problém, prostredníctvom web stránky www.presmeruj.mojbalik.sk zmeniť deň alebo adresu doručenia podľa svojich potrieb.
Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepracu DPD - sledovanie zásielky*
* Zásielky, ktoré odosielame vždy začínaju číslami 138 alebo 065, aktuálne číslo balíka je vždy vo Vašej zákazníckej sekcii.
Prevzatie zásielky– odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail reklamacie@hej.sk, kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.
Cena prepravy prostredníctvom DPD je 3,50 € s DPH + poplatok za dobierku je 1,20 € s DPH.