Vďaka Slovenskej pošte budete mať svoju zásielku už v nasledujúci pracovný deň! Nechajte si ju poslať na vybranú poštu, kde si ju vyzdvihnete kedykoľvek počas otváracích hodín, alebo zvoľte doručenie do BalíkoBOXu – zásielku si tak môžete vyzdvihnúť 24 hodín denne počas 3 dní (ak tak neurobíte, zásielka na vás až 10 dní počká na priradenej pošte). Na uloženie zásielky vás upozorníme SMS správou.
BalíkoBOX, nová služba pre vás
- SMSavízo o pripravenom balíku
- najlacnejšie poštovné
- viac než 100 BalíkoBOXov po celom Slovensku, na frekventovaných miestach s výbornými možnosťami parkovania
- dostupný 24 hodín denne, odber podľa vašich časových možností
- 3 kalendárne dni na vyzdvihnutie zásielky
- ďalších 7 dní na priradenej pošte
- poistenie balíka v hodnote 2 500 € s DPH v cene poštovného
- pohodlná platba kartou
- možnosť sledovania zásielky na www.posta.sk
- max. rozmery balíka do BalíkoBOXu: 60 x 50 x 45 cm
- max. hmotnosť balíka 30 kg
- parkovanie pri výbernom mieste zaistené
BALÍK NA POŠTU
- SMS/email avízo o pripravenom balíku
- najlacnejšie poštovné
- 1450 odberných miest pošty
- odber počas pracovnej doby Slovenskej pošty podľa vašich časových možností
- 7 kalendárnych dní na vyzdvihnutie zásielky
- poistenie balíka v hodnote 2 500 € s DPH v cene poštovného
- možnosť sledovania zásielky na www.posta.sk
- max. rozmery balíka na poštu: 200 cm pre ktorýkoľvek z rozmerov, alebo 300 cm pre súčet dĺžky a najväčšieho obvodu meraného v inom smere ako dĺžka
- do 15 kg na takmer každej pošte*, max. hmotnosť balíka 30 kg
* viac informácií nájdete tu
Zistite o nových službách Slovenskej pošty viac
Nevyhovuje vám pri doručovaní objednávky z nášho e-shopu čakanie a zosúladenie sa s kuriérom? Alebo pracujete v cudzom meste, či ste na internáte, a nemáte adresu, kam doručiť zásielku? Riešením je nechať si zaslať objednávku službou Balík na poštu na jednu z takmer 1500 pôšt, alebo jeden z viac než 100 BalíkoBOXov a tam si ju po avíze SMS alebo e-mailom následne osobne vyzdvihnúť. V prípade Balíka na poštu máte na odber 7 kalendárnych dní. V prípade balíka do BalíkoBOXu máte na odber 3 pracovné dni v BalíkoBOXe a ďalších 7 dní na pošte priradenej k BalíkoBOXu.
Výhody doručenia na poštu:
- nemusíte sa viazať na kuriéra, na určitý čas na adrese doručenia.
- zásielka vás počká až 7 kalendárnych dní na zvolenej pošte, kde si ju po predložení dokladu totožnosti počas otváracích hodín pobočky vyzdvihnete.
- 3 dni pred uplynutím odbernej lehoty vám bude zaslané avízo e-mailom o jej blížiacom sa konci.
- nízka cena služby
Výhody doručenia na balíkoBOXu:
- nemusíte sa viazať na kuriéra, na určitý čas na adrese doručenia, ani na otváracie hodiny konkrétnej pošty
- odberná lehota na prevzatie zásielky z BalíkoBOXu je 3 kalendárne dni
- 3 dni pred uplynutím odbernej lehoty vám bude zaslané avízo e-mailom o jej blížiacom sa konci.
- po 3 pracovných dňoch obdrží klient SMS o uložení na pošte priradenej k BalíkoBOXu, kde vás zásielka počká až 7 kalendárnych dní
Podrobné informácie o službe:
Slovenská pošta pri tomto type dopravy nedoručuje zásielku adresátovi na adresu, ale uloží balík na pošte, alebo do BalíkoBOXu. Balík je na pošte uložený počas odbernej lehoty, ktorá je 7 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky na pošte alebo oblastnom uzle. V prípade BalíkoBOXu je balík uložený počas odbernej lehoty, ktorá je 3 pracovné dni v BalíkoBOXe a po uplynutí tejto lehoty máte možnosť vyzdvihnutia balíka na pošte priradenej k BalíkoBOXu a to ďalších 7 kalendárnych dní.
Balík na poštu vydá pošta adresátovi alebo oprávnenému prijímateľovi po preukázaní totožnosti
Balík do BalíkoBOXu si vyzdvihnete na základe doručenej sms, kde je zároveň uvedený i kód k vyzdvihnutiu, po overení kódu v BalíkoBOXe, budete vyzvaný na úhradu a po realizácii platby vám umožní otvoriť schránku.
Adresát alebo oprávnený prijímateľ si môže vyzdvihnúť expres zásielku podľa miesta uloženia (na pošte alebo oblastnom uzle alebo v BalíkoBOXe), v prípade balíka na poštu po oznámení podacieho čísla zaslaného prostredníctvom SMS/e-mail avíza alebo po predložení zanechaného písomného oznámenia a preukázaní totožnosti počas plynutia odbernej lehoty, ktorá je 7 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky na pošte alebo oblastnom uzle. V prípade balíka do BalíkoBOXu na základe doručenej sms, kde je zároveň uvedený i kód k vyzdvihnutiu, po overení kódu v BalíkoBOXe, budete vyzvaný na úhradu a po realizácii platby vám umožní otvoriť schránku, počas plynutia odbernej lehoty, ktorá je 3 pracovné dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky do BalíkoBOXu
Poskytnutie služby:
Slovenská pošta expresnú zásielku označenú službou „Nedoručovať“ uloží na pošte alebo v BalíkoBOXe bez predchádzajúceho pokusu o doručenie.
Deň dodania Balíka na poštu a do BalíkoBOXu oznámi Slovenská pošta adresátovi len prostredníctvom sms avíza/e-mail avíza o uložení expres zásielky na pošte alebo v BalíkoBOXe za podmienky uvedenia korektného mobilného telefónneho čísla od slovenských mobilných operátorov resp. e-mailovej adresy. V prípade uvedenia nekorektného mobilného telefónneho čísla, resp. e-mailovej adresy, nebude adresátovi zo strany Slovenskej pošty poskytnuté sms avízo/e-mail avízo o uložení zásielky na pošte alebo v BalíkoBOXe.
Adresát alebo oprávnený prijímateľ si môže zásielku prevziať pri priehradke danej pošty po preukázaní totožnosti.
Slovenská pošta prepravuje zásielky v celkovej hmotnosti do 30 kg po celej Slovenskej republike. Pri výbere spôsobu doručenia „Balík na poštu“ si môžete vybrať ktorúkoľvek z 1450 pobočiek Slovenskej pošty.
Hmotnosť balíka:
- do 15 kg na každej pošte*
- do 30 kg na vybraných poštách a v BalíkoBOXoch
- V prípade ak ste v zozname svoju poštu nenašli, je to z dôvodu, že Vaša pošta danú službu neposkytuje
Rozmery:
Max. rozmery balíka na poštu: 200 cm pre ktorýkoľvek z rozmerov, alebo 300 cm pre súčet dĺžky a najväčšieho obvodu meraného v inom smere ako dĺžka
Max. rozmery: balíka do BalíkoBOXu: 60x50x45 cm, v prípade ak bude balík nadrozmerný, tento bude automaticky presmerovaný na poštu priradenej k BalíkoBOXu
V cene služby je poistenie zásielky v hodnote 2 500 € s DPH.
Prevzatie zásielky:
Odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, poškodenia s úbytkom obsahu, odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s pracovníkom pri priehradke danej pošty na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia a zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, poškodenia s úbytkom obsahu, žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky na ľubovoľnej pobočke Slovenskej pošty. K spísaniu zápisu o škode je potrebný poškodený výrobok, obal zásielky a doklad o prevzatí zásielky, nadobúdací doklad - faktúru. Najbližšiu pobočku Slovenskej pošty nájdete tu: otvaraciehodiny.posta.sk. O nahlásení a spísaní zápisu o škode na ľubovoľnej pobočke Slovenskej pošty nás môžete informovať na e-mail reklamacie@hej.sk. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal, je predmetom dôkazového konania.
Zákaznícky servis Slovenskej pošty môžete kontaktovať na bezplatnom telefónnom čísle 0800 122 413 (z pevnej a mobilnej linky, len z územia Slovenskej republiky), prípadne e-mailom: zakaznickyservis@slposta.sk
Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach Slovenskej pošty tandt.posta.sk
* Zásielky, ktoré odosielame, vždy začínaju písmenom E. Aktuálne číslo balíka je vždy vo Vašej zákazníckej sekcii.
Cena prepravy prostredníctvom Slovenskej pošty je 2,50 € s DPH + poplatok za dobierku je 1,20 € s DPH.