Poistenie predĺženej záruky

Ako prebieha poistenie predĺženej záruky?

  1. K produktu prikúpte Poistenie predĺženej záruky. Vyberte si produkt s možnosťou prikúpenia poistenia a poistenie pridajte do košíka.
  2. Získate certifikát o poistení. Tým sa v prípade škody preukážete pri hlásení škody na poisťovni.
  3. Produkt používajte bez obáv. Mechanické, elektronické alebo elektrické vady spotrebičov pre vás nebudú problém.
  4. Opravíme, alebo vám dáme nový spotrebič. Ak je to možné, produkt opravíme, v opačnom prípade vám dáme nový.

 

VÝHODY, KTORÉ VÁM PRINESIE POISTENIE

  • Poistenie pokrýva mechanické, elektronické alebo elektrické poruchy spotrebičov, na ktoré by sa vzťahovala záruka predajcu vzniknuté po jej skončení,
  • krytie 1 rok, 3 roky alebo 5 rokov nad rámec zákonnej záruky (podľa vybranej možnosti),
  • poisťovňa za vás zaplatí a vybaví prípadné opravy,
  • vrátenie peňazí vo výške poistného v prípade bezškodného priebehu s variantom 2 + 3 roky a 2 + 5 rokov vo forme zľavy na nový spotrebič (až do výšky 15 % z jeho ceny).

 

KÚPITE HO K SPOTREBIČOM

  • veľké domáce spotrebiče (chladničky, sporáky, práčky, sušičky, vstavané spotrebiče,...)
  • malé domáce spotrebiče (vysávače, kávovary, žehličky,...)
  • televízory
  • IT technika a mobilné telefóny

 

KDE SI MÔŽETE DOKÚPIŤ POISTENIE?

Poistenie predĺženej záruky sa vzťahuje na vybrané výrobky, ktoré sú označené možnosťou tejto služby počas ich kúpy. Poistenie môžete kúpiť spolu s výrobkom na Hej.sk v prvom kroku košíka.

 

ČO ZÍSKATE V PRÍPADE ŠKODY?

  • v prípade poruchy spotrebič opravíme zadarmo
  • ak oprava nie je možná alebo sa finančne neoplatí, získate náhradný spotrebič
  • neplatíte žiadnu spoluúčasť
  • poisťovňa poskytne poistné plnenie vo forme opravy alebo náhradného spotrebiča maximálne trikrát počas celej lehoty trvania poistenia
  • ak poistné plnenie vo forme opravy či náhradného spotrebiča nie je možné, získate voucher na nákup nového spotrebiča.

 

PRÍKLAD PLNENIA

Zákazník si kúpil práčku za 360 € s variantom poistenia predĺženej záruky 2 + 1 rok. Po necelých 26 mesiacoch od kúpy (t. j. 2 mesiace po skončení zákonnej záruky) sa, bohužiaľ, pokazilo čerpadlo.Poisťovňa vybavila opravu doma u zákazníka.Zákazník ušetril za výjazd servisného technika, diagnostiku, náhradné diely aj samotnú opravu 100 €.

 

PRÍKLAD VRÁTENIA PEŇAZÍ

Zákazník si kúpil TV za 840 € s variantom poistenia predĺženej záruky 2 + 3 roky za 143 €. Počas nasledujúcich 5 rokov (t. j. 2 roky zákonnej záruky a 3 roky po nej) spotrebič slúži bez problémov, takže poistenie nevyužije. V prípade bezškodného priebehu s 3-ročným variantom poistenia predĺženej záruky zákazník získava nárok čerpať zľavu na ďalší nákup akéhokoľvek spotrebiča do výšky úhrady za poistenie, t. j. 143 €. Zľava môže byť vo výške maximálne 15 % z ceny nového spotrebiča a lehota na jej využitie sú 2 roky, takže ju zákazník môže využiť v 6. a 7. roku od nákupu pôvodného TV. Výpočet zľavy na nový spotrebič: Cena nového spotrebiča bude 952 € a nemusí ísť o TV. Zákazník v takom prípade získa maximálnu zľavu 143 € (v prípade ceny spotrebiča 952 € je zľava 143 € rovná 15 % z jeho ceny).

ČO ROBIŤ, KEĎ SA NIEČO STANE

  • Zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne +421 2 582 400 70 s číslom certifikátu o poistení.
  • Ak máte menší spotrebič, objednáme kuriérsku službu a vyzdvihneme si ho priamo u vás doma. V prípade veľkých spotrebičov objednáme servisného technika až k vám domov.
  • Ak pôjde o opravu v servisnom centre, opravený spotrebič vám privezieme späť zadarmo.

Vyššie uvedené výhody a informácie platia pre poistenia vybavené po 9. 11. 2021. Kompletné informácie nájdete v poistnej zmluve č. ESD9518. Pre poistenia vybavené pred 9. 11. 2021 zostávajú v platnosti príslušné podmienky a dokumenty.

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Zakúpil som si na vašom e-shope službu Poistenie predĺženej záruky a chýba mi k nemu certifikát. Kedy ho obdržím?

Ak Vám bol tovar doručený na adresu, obdržíte certifikát k predĺženej záruke najneskôr do 2 mesiacov od fakturácie objednávky.

Zakúpil som v predajni službu Poistenie predĺženej záruky a chýba mi k nemu certifikát. Ako mám postupovať?

V tomto prípade Vám mal byť certifikát vystavený priamo na predajni. Ak ho nemáte, zašlite nám ofotenú faktúru či účtenku na info@hej.sk s požiadavkou, že potrebujete vystaviť certifikát k predĺženej záruke. Kolegovia nechajú vystaviť kópiu dokladu a zašlú Vám ju na e-mail.

Chcem vrátiť produkt, ku ktorému som zakúpil službu Poistenie predĺženej záruky. Vrátite mi za túto službu peniaze?

Pri vrátení tovaru s predĺženou zárukou Vám vrátime späť celú čiastku za tovar a aj za túto zakúpenú službu.

Dokumenty na stiahnutie:

Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2021 do 8. 11. 2021):

Archív dokumentov (platné od 1. 3. 2019 do 31. 5. 2021):

Archív dokumentov (platné od 1. 1. 2019 do 28. 2. 2019):

Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2018 do 31. 12. 2018):

Archív dokumentov (platné od 25. 5. 2018 do 31. 5. 2018):

Archív dokumentov (platné od 1. 7. 2015 do 24. 5. 2018):

Kontaktná adresa poisťovne:

BNP Paribas Cardif Poisťovňa, a. s.,  

Bottova 2A

811 09 Bratislava

Web adresa poisťovne:

www.bnpparibascardif.sk