
Ako prebieha poistenie predĺženej záruky?
- K produktu prikúpte Poistenie predĺženej záruky. Vyberte si produkt s možnosťou prikúpenia poistenia a poistenie pridajte do košíka.
- Získate certifikát o poistení. Tým sa v prípade škody preukážete pri hlásení škody na poisťovni.
- Produkt používajte bez obáv. Mechanické, elektronické alebo elektrické vady spotrebičov pre vás nebudú problém.
- Opravíme, alebo vám dáme nový spotrebič. Ak je to možné, produkt opravíme, v opačnom prípade vám dáme nový.
VÝHODY, KTORÉ VÁM PRINESIE POISTENIE
- Poistenie pokrýva mechanické, elektronické alebo elektrické poruchy spotrebičov, na ktoré by sa vzťahovala záruka predajcu vzniknuté po jej skončení,
- krytie 1 rok, 3 roky alebo 5 rokov nad rámec zákonnej záruky (podľa vybranej možnosti),
- poisťovňa za vás zaplatí a vybaví prípadné opravy,
- vrátenie peňazí vo výške poistného v prípade bezškodného priebehu s variantom 2 + 3 roky a 2 + 5 rokov vo forme zľavy na nový spotrebič (až do výšky 15 % z jeho ceny).
KÚPITE HO K SPOTREBIČOM
- veľké domáce spotrebiče (chladničky, sporáky, práčky, sušičky, vstavané spotrebiče,...)
- malé domáce spotrebiče (vysávače, kávovary, žehličky,...)
- televízory
- IT technika a mobilné telefóny
KDE SI MÔŽETE DOKÚPIŤ POISTENIE?
Poistenie predĺženej záruky sa vzťahuje na vybrané výrobky, ktoré sú označené možnosťou tejto služby počas ich kúpy. Poistenie môžete kúpiť spolu s výrobkom na Hej.sk v prvom kroku košíka.
ČO ZÍSKATE V PRÍPADE ŠKODY?
- v prípade poruchy spotrebič opravíme zadarmo
- ak oprava nie je možná alebo sa finančne neoplatí, získate náhradný spotrebič
- neplatíte žiadnu spoluúčasť
- poisťovňa poskytne poistné plnenie vo forme opravy alebo náhradného spotrebiča maximálne trikrát počas celej lehoty trvania poistenia
- ak poistné plnenie vo forme opravy či náhradného spotrebiča nie je možné, získate voucher na nákup nového spotrebiča.
PRÍKLAD PLNENIA
Zákazník si kúpil práčku za 360 € s variantom poistenia predĺženej záruky 2 + 1 rok. Po necelých 26 mesiacoch od kúpy (t. j. 2 mesiace po skončení zákonnej záruky) sa, bohužiaľ, pokazilo čerpadlo.Poisťovňa vybavila opravu doma u zákazníka.Zákazník ušetril za výjazd servisného technika, diagnostiku, náhradné diely aj samotnú opravu 100 €.
PRÍKLAD VRÁTENIA PEŇAZÍ
Zákazník si kúpil TV za 840 € s variantom poistenia predĺženej záruky 2 + 3 roky za 143 €. Počas nasledujúcich 5 rokov (t. j. 2 roky zákonnej záruky a 3 roky po nej) spotrebič slúži bez problémov, takže poistenie nevyužije. V prípade bezškodného priebehu s 3-ročným variantom poistenia predĺženej záruky zákazník získava nárok čerpať zľavu na ďalší nákup akéhokoľvek spotrebiča do výšky úhrady za poistenie, t. j. 143 €. Zľava môže byť vo výške maximálne 15 % z ceny nového spotrebiča a lehota na jej využitie sú 2 roky, takže ju zákazník môže využiť v 6. a 7. roku od nákupu pôvodného TV. Výpočet zľavy na nový spotrebič: Cena nového spotrebiča bude 952 € a nemusí ísť o TV. Zákazník v takom prípade získa maximálnu zľavu 143 € (v prípade ceny spotrebiča 952 € je zľava 143 € rovná 15 % z jeho ceny).
ČO ROBIŤ, KEĎ SA NIEČO STANE
- Zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne +421 2 582 400 70 s číslom certifikátu o poistení.
- Ak máte menší spotrebič, objednáme kuriérsku službu a vyzdvihneme si ho priamo u vás doma. V prípade veľkých spotrebičov objednáme servisného technika až k vám domov.
- Ak pôjde o opravu v servisnom centre, opravený spotrebič vám privezieme späť zadarmo.
Vyššie uvedené výhody a informácie platia pre poistenia vybavené po 9. 11. 2021. Kompletné informácie nájdete v poistnej zmluve č. ESD9518. Pre poistenia vybavené pred 9. 11. 2021 zostávajú v platnosti príslušné podmienky a dokumenty.
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Zakúpil som si na vašom e-shope službu Poistenie predĺženej záruky a chýba mi k nemu certifikát. Kedy ho obdržím?
Ak Vám bol tovar doručený na adresu, obdržíte certifikát k predĺženej záruke najneskôr do 2 mesiacov od fakturácie objednávky.
Zakúpil som v predajni službu Poistenie predĺženej záruky a chýba mi k nemu certifikát. Ako mám postupovať?
V tomto prípade Vám mal byť certifikát vystavený priamo na predajni. Ak ho nemáte, zašlite nám ofotenú faktúru či účtenku na info@hej.sk s požiadavkou, že potrebujete vystaviť certifikát k predĺženej záruke. Kolegovia nechajú vystaviť kópiu dokladu a zašlú Vám ju na e-mail.
Chcem vrátiť produkt, ku ktorému som zakúpil službu Poistenie predĺženej záruky. Vrátite mi za túto službu peniaze?
Pri vrátení tovaru s predĺženou zárukou Vám vrátime späť celú čiastku za tovar a aj za túto zakúpenú službu.
Dokumenty na stiahnutie:
Archív dokumentov (platné od 9. 11. 2021 do 17. 7. 2023):
Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2021 do 8. 11. 2021):
Archív dokumentov (platné od 1. 3. 2019 do 31. 5. 2021):
Archív dokumentov (platné od 1. 1. 2019 do 28. 2. 2019):
Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2018 do 31. 12. 2018):
Archív dokumentov (platné od 25. 5. 2018 do 31. 5. 2018):
Archív dokumentov (platné od 1. 7. 2015 do 24. 5. 2018):
Kontaktná adresa poisťovne:
BNP Paribas Cardif Poisťovňa, a. s.,
Bottova 2A
811 09 Bratislava
Web adresa poisťovne:
www.bnpparibascardif.sk