
Rozbitie ani krádež zariadenia nemusí tak bolieť
- už za pár centov na deň
- platí v SR aj zahraničí
- ochrana na 2 roky alebo 1 rok
- zariadenie opravíme alebo nahradíme
AKO TO FUNGUJE?
- Dokúpte poistenie – K vybraným zariadeniam ho kúpite v 1. kroku nákupného košíka e-shopu alebo v kamennej predajni.
- Získajte certifikát a ochranu – Získate certifikát, ktorý budete potrebovať pri hlásení škodovej udalosti poisťovni.
- Oprava nebo náhrada – Ak to bude možné, zariadenie vám opravíme, ak nie, dáme vám nové. Platíte iba za spoluúčasť.
KÚPITE HO K PRENOSNEJ ELEKTRONIKE
mobilné telefóny • tablety • notebooky • inteligentné hodinky • fitness náramky • športtestery • prenosné reproduktory • digitálne fotoaparáty • kamery • navigácie • čítačky e-kníh • DVD prehrávače
KDE DOKÚPIŤ POISTENIE?
Poistenie náhodného poškodenia a krádeže sa vzťahuje na vybrané výrobky, ktoré sú označené možnosťou tejto služby pri ich kúpe. Môžete ho kúpiť spolu s výrobkom na Hej.sk v prvom kroku košíka.
Z AKÝCH VARIANTOV MÔŽETE VYBERAŤ?
- Poistenie mobilných zariadení na 1 rok – obsahuje poistenie náhodného poškodenia a krádeže na 12 mesiacov
- Poistenie mobilných zariadení na 2 roky – obsahuje poistenie náhodného poškodenia a krádeže na 24 mesiacov
ČO ZÍSKATE V PRÍPADE ŠKODY?
- v prípade náhodného poškodenia zariadenie opravíme
- ak sa nedá opraviť, oprava sa neoplatí (tzv. totálna škoda) alebo dôjde ku krádeži, získate náhradné zariadenie
- poisťovňa poskytne poistné plnenie vo forme opravy či náhradného zariadenia maximálne 2× za každý poistný rok
- zaplatíte vždy iba spoluúčasť podľa výšky predajnej ceny
- ak poistné plnenie vo forme opravy alebo náhradného zariadenia nie je možné, získate poukaz na nákup nového zariadenia na Hej.sk, a to vo výške kúpnej ceny pôvodného zariadenia zníženej o spoluúčasť. V takom prípade poistenie zaniká.
AKÁ JE VÝŠKA SPOLUÚČASTI?
Predajná cena
|
Spoluúčasť
|
do 159 €
|
20 €
|
160 – 279 €
|
30 €
|
280 – 399 €
|
40 €
|
400 – 679 €
|
60 €
|
nad 680 €
|
80 €
|
PRÍKLAD PLNENIA
Zákazník si kúpil mobilný telefón za 649 € s dvojročným variantom poistenia. Po 3 mesiacoch mu telefón vypadol z ruky na schodoch tak nešťastne, že sa rozbil celý displej.1. Hneď kontaktoval poisťovňu a dohodol opravu.2. Na ďalší deň k nemu domov prišiel kuriér a odviezol telefón do servisu.3. O 3 dni bol telefón opravený.4. Na nasledujúci deň kuriér po dohode priviezol opravený telefón späť. Zákazník zaplatil spoluúčasť 60 € a ušetril niekoľko stoviek eur za opravu či nový telefón.
AkO SA NAHLASUJE ŠKODOVÁ UDALOSŤ?
- s číslom certifikátu o poistení zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne 02/5824 0070
- v prípade krádeže nahláste odcudzenie polícii, budete potrebovať protokol (ak ide o telefón či tablet s IMEI, budete potrebovať aj doklad o blokácii IMEI)
Vyššie uvedené výhody a informácie platia pre poistenia zjednané po 1. 12. 2021.Kompletné informácie nájdete v dodatku č. 5 rámcovej poistnej zmluvy č. ESD9518 v znení účinnom od 1. 12. 2021.
ČASTÉ OTÁZKY
Na čo všetko sa vzťahuje poistenie zariadení?
Pokrýva poškodenie alebo úplné zničenie zariadenia, ku ktorému došlo náhodou, vrátanie poškodenia spôsobeného nešikovnosťou či nedbalosťou, napr. vypadnutie zariadenia z ruky či vrecka, poškodenie poliatím vodou, nechcené utopenie vo vani a pod. Zároveň pokrýva krádež prístroja napr. pri vreckovej krádeži, lúpeži, vlámaní do uzamknutého priestoru (napr. z priehradky zamknutého auta).
Na čo sa poistenie nevzťahuje?
Nevzťahuje sa na opravy kryté zárukou, na poškodenie spôsobené nesprávnou inštaláciou, opravou či údržbou a na poškodenie, ktoré nemá vplyv na funkčnosť a použiteľnosť (napr. poškriabanie). Nevzťahuje sa na stratu, zabudnutie či krádež v dôsledku nedbalosti (napr. zabudnuté zariadenie na stole v kaviarni a pod.). Kompletný výpis výluk nájdete v poistnej zmluve.
Kúpil som na vašom e-shope službu Poistenie mobilných zariadení a chýba mi k nemu certifikát. Kedy ho dostanem?
Ak vám bol tovar doručený na adresu, certifikát dostanete e-mailom najneskôr do 2 mesiacov od fakturácie objednávky.
Kúpil som v predajni službu Poistenie mobilných zariadení a chýba mi k nemu certifikát. Ako postupovať?
V tomto prípade vám mal byť certifikát vystavený priamo v predajni. Ak ho nemáte, prosíme vás, aby ste nám poslali odfotenú faktúru/účtenku na info@hej.sk s požiadavkou, že potrebujete vystaviť certifikát k Poisteniu náhodného poškodenia a krádeže. Kolegovia nechajú vystaviť kópiu dokladu a pošlú vám ho na e-mail.
Chcem vrátiť produkt, ku ktorému som kúpil Poistenie mobilných zariadení. Vrátite mi za túto službu peniaze?
Pri vrátení tovaru s Poistením mobilných zariadení vám vrátime späť celú čiastku za tovar, ale aj za kúpenú službu.
DOKUMENTY NA STIAHNUTIE:
Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2020 do 17. 7. 2023):
Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2021):
Archív dokumentov (platné od 1. 3. 2019 do 30. 5. 2020)
Archív dokumentov (platné od 1. 1. 2019 do 28. 2. 2019):
Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2018 do 31. 12. 2018):
Archív dokumentov (platné od 25. 5. 2018 do 31. 5. 2018):
Archív dokumentov (platné od 1. 7. 2015 do 24. 5. 2018):
Kontaktná adresa poisťovne:
BNP Paribas Cardif Poisťovňa, a. s.
Bottova 2A
811 09 Bratislava
Web adresa poisťovne:
www.bnpparibascardif.sk