Ombudsman

Okrem štandardných zamestnancov našej spoločnosti sa o vašu spokojnosť stará aj ombudsman Hej.sk. Hoci sa vždy snažíme byť vám dôveryhodným a spoľahlivým partnerom a vychádzať maximálne v ústrety vašim požiadavkám, môže nastať situácia, keď niektorí z vás pocíti nespokojnosť s riešením vašich zákaziek, problémov či reklamácií, a to aj napriek tomu, že všetky vaše požiadavky riešime vždy v súlade s príslušnými predpismi a zákonmi. V túto chvíľu by mal k slovu prísť práve náš nový ombudsman, ktorý takéto prípady dôsledne a nestranne preskúma a vezme pri tom do úvahy aj ďalšie, mnohokrát aj neštandardné, skutočnosti. Veď každý prípad je jedinečný a na všetko sa nedá pozerať prísne byrokratickou optikou. Úloha ombudsmana by zároveň mala prinášať nové podnety a nápady, ktoré povedú k ďalšiemu zlepšeniu našich služieb. Ak máte nejaké aj vy, budeme radi, keď sa o ne s nami podelíte. Ombudsmana môžete osloviť kedykoľvek mailom na .