Často kladené otázky (FAQ)

1) Rozváža Hej.sk tovar po celom Slovensku?

Áno, rozvoz je zaistený po celom Slovensku.

2) Aká je cena za dopravu na Hej.sk?

Cena za dopravu závisí od druhu, hmotnosti a rozmerov objednaného tovaru:

  •  tovar do 30 kg doručuje prepravná kuriérska služba DPD alebo Slovenská pošta
  •  tovar nad 30 kg doručujeme Špedičnou dopravou, Bežnou dopravou s možnosťou odvozu starého spotrebiča alebo Komfortnou dopravou (NÁŠ TIP!)
Nemusíte sa báť, že pri objednávaní dopravy urobíte chybu. Spôsob dopravy, ktorý je pre vami vybraný tovar nevhodný, vám webová stránka v kroku „výber dopravy“ neponúkne.

Cena za dopravu je vždy účtovaná za celú objednávku bez ohľadu na to, koľko položiek obsahuje.

Cenník dopravy nájdete TU.

3) Doprava zadarmo alebo za polovicu

Dopravu zadarmo (alebo za polovicu) ponúkame pri vybraných produktoch, alebo v rámci našich špeciálnych promo akcií.

Dopravu zadarmo v priebehu promo akcie je nutné vybrať v druhom kroku nákupného košíka.

4) Poradíte mi s výberom?

Áno a radi! Kedykoľvek môžete kontaktovať naše zákaznícke centrum, alebo sa pozrieť na mnoho zaujímavých článkov, ktoré vám pomôžu s výberom nového spotrebiča, alebo poradia, ako ho najlepšie využívať. Všetko nájdete v sekcii Ako vybrať.

5) Kde si môžem zadarmo tovar vyzdvihnúť?

Tovar si môžete vyzdvihnúť ZADARMO na odberných miestach, ktoré máme po celom Slovensku.

6) Kedy budem mať tovar doma, ak je naskladnený v centrálnom sklade Hej.sk a objednám si ho s dopravou domov?

Tovar budete mať doma z pravidla nasledujúci pracovný deň, najneskôr však do 2 pracovných dní. Odporúčame túto informáciu skontrolovať v detaile produktu.

7)  Majú partnerské odberné miesta Hej.sk otvorené aj cez víkend?

 Áno, otvorené máme i cez víkend. Viac informácií o predajniach nájdete tu.

8) Čo je „bežná cena“ uvádzaná pri výrobkoch?

Bežná cena je cena odporúčaná výrobcom alebo distribútorom pre maloobchod. 

V prípade, ak je na kúpu výrobku poskytnutá zľava z kúpnej ceny uverejnená v detaile výrobku, je táto zľava vypočítaná z bežnej ceny (viď vyššie).

9) Môžem objednávku zaplatiť kartou?

Áno, platobnou kartou môžete zaplatiť hneď pri objednávke, pri osobnom odbere v partnerských odberných miestach alebo pri doručení kuriérom na dobierku.

Kartou nie možné zaplatiť v prípade doručením prostredníctvom Slovenskej pošty.

10) Kde a ako si môžem nechať potvrdiť záručný list?

Záručný list je možné potvrdiť v partnerských odberných miestach DATART. Pokiaľ nemáte možnosť navštíviť predajňu, je potrebné záručný list s kópiou faktúry zaslať doporučene na adresu nižšie, kde vám záručný list potvrdíme a pošleme vám ho naspäť.

  • ELEKTROSPED, a.s., Diaľničná cesta 12A, budova DC 21, Senec 903 01

11) Ako mám postupovať pri reklamácii?

Pripomíname, že v prípade tovaru zakúpeného v predajni platí 14 dňová lehota na vrátenie iba v prípade, že tovar bude nepoužitý, nepoškodený a v originálnom obale.

Pripravte si potrebné dokumenty:

  • Akýkoľvek doklad, ktorý potvrdzuje, že tovar bol zakúpený na Hej.sk a je v záručnej dobe. Môže to byť daňový doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný; dodací list, potvrdenie objednávky a pod.

  • záručný list (ak bol vydaný)

vyberte si, ako chcete reklamáciu uplatniť:

  • v autorizovanom servisnom stredisku
  • osobne v partnerských predajniach DATART
  • zaslaním výrobku na našu adresu (spolu s faktúrou a popisom chyby): 

ELEKTROSPED, a. s.

Reklamačné oddelenie

Logistické centrum SENEC

Diaľničná cesta 12A, budova DC 21

903 01 Senec

12) Aká je lehota na vybavenie reklamácie?

Lehota pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom je 30 dní prípade, ak je kupujúcim osoba zapísaná v obchodnom registri:

  • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov
  • fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu je lehota 60 dní.

V prípade nepracovného dňa sa predlžuje doba vybavenia reklamácie na prvý nasledujúci pracovný deň.

Podľa § 122 ods. 1 zák. č. 40/1964 Zb Občianskeho zákonníka: lehota určená podľa dní sa začína dňom, ktorý nasleduje po udalosti, ktorá je rozhodujúca pre jej začiatok. Podľa § 122 ods. 3 zák. č. 40/1964 Zb Občiansky zákonník ak posledný deň lehoty pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň.

13) Predlžuje sa záruka na výrobok o dobu, počas ktorej bola riešená reklamácia?

Áno, nie však o viac ako 30 dní pri jednej reklamácii. V prípade viacerých reklamácií na výrobok sa uvedená doba sčíta.

Ak je výrobok vymenený, plynie zákazníkovi nová záručná doba.

14) Ručíte za dáta, ktoré sa nachádzajú v reklamovanom výrobku (notebooku, mobile, disku...)?

Za stratu dát neručíme, odporúčame zákazníkom, aby si  vo vlastnom záujme všetky dáta zálohovali.

15) Kde môže zákazník odstúpiť od zmluvy?

  • osobne v partnerských predajniach DATART
  • zaslaním výrobku na našu adresu (spolu s formulárom na „Odstúpenie od zmluvy“): 

ELEKTROSPED, a. s.

Logistické centrum SENEC

Prologis Park Senec

Diaľničná cesta 12A, budova DC 21

903 01 Senec

16) Ako postupovať pri odstúpení do kúpnej zmluvy z dôvodu 3 rovnakých alebo 4 rôznych uznaných chýb?

Podľa platného právneho poriadku judikatúry (podľa rozhodnutia ČSSR 1983 R22/1983, ktoré je stále platné) sa za opakovanú vadu považuje tá istá vada 3 krát alebo 4 rôzne. Vyriešenie Vašej reklamácie požadujte vrátením kúpnej ceny, respektíve návrhom na vystavenie dobropisu.

17) Prečo sa cena na webe môže líšiť od ceny v reklame?

Hej inzeruje ponuku tovaru a služieb tohto internetového obchodu prostredníctvom tretích strán (reklamné systémy). Technicky nie je možné zaistiť, aby sa v prípade, kedy nastane zmena ceny tovaru alebo služby, okamžite prepísala cena u tretej strany (inzercia tovaru a služieb Hej na webových stránkach tretej strany). Z tohto dôvodu môže nastať situácia, kedy sa cena tovaru alebo služby bude líšiť v inzercii na weboch stránkach tretích strán. Taká situácia môže trvať aj niekoľko hodín. V prípade, že cena uvedená na webe tretích strán nezodpovedá aktuálnej cene uvedenej na webe www.hej.sk, si môže zákazník overiť cenu produktu na zákazníckej linke 02 2025 1000.