Všetko o nákupe

Prečo nakupovať na Hej.sk

Doručenie do 24 hodín Je to jednoduché a rýchle - objednajte dnes a zajtra máte nákup doma. To všetko z pohodlia domova. Osobný odber zadarmo Vyzdvihnite si tovar osobne a zadarmo na jednej z našich 5 pobočiek. Máme...

Ako nakupovať

Objednanie tovaru v internetovom obchode HEJ.sk je veľmi ľahké. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť. Vyberte si tovar: Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti...

Osobný odber

Objednajte z pohodlia domova v našom e-shope a nákup si vyzdvihnite na akomkoľvek výdajnom mieste úplne ZADARMO . Pri nákupe zvoľte ako spôsob dopravy osobný odber na predajni alebo výdajni. Vašu zásielku dopravíme na odberné miesto podľa vašej voľby. Na vás zostane len vyzdvihnúť si ju v...

Typy dopravy a ich cena

Uvedené ceny služieb môžu byť počas vybraných marketingových akcií nižšie, alebo rovné nule OSOBNÝ ODBER CENA Osobný odber v predajni HEJHOUSE 0 EUR DOPRAVA CENA Balík na...

Platby

Platba v hotovosti v predajni HEJHOUSE Najjednoduchším spôsobom úhrady je platba v hotovosti pri osobnom odbere v predajni HEJHOUSE alebo na dobierku pri odovzdaní výrobku. Môžete tak platiť pri všetkých spôsoboch dopravy.  Platba kartou v e-shope Hej.sk Plaťte na Hej.sk...

Informácie o produktoch

V prípade, že máte záujem sa opýtať na akúkoľvek informáciu ku konkrétnemu produktu, využite e-mailový formulár (Položiť otázku) v detaile produktu. Nájdite si produkt, ktorý vás zaujíma v našom katalógu a v dolnej časti stránky kliknite na záložku Otázka. Objaví sa vám e-mailový formulár, do...

Poistenie tovaru

Poistenie Predĺžená záruka sa vzťahuje na finančnú stratu, ktorú poistená osoba utrpí mechanickou, elektronickou alebo elektrickou nefunkčnosťou tovaru, ku ktorej dôjde v dobe, počas ktorej je poskytovaná predĺžená záruka na tovar, v zmysle poistnej zmluvy, a začína plynúť po skončení...

Blesková výmena tovaru

Pokazil sa vám výrobok a vy teraz neviete, čo budete robiť nasledujúcich 30 dní počas reklamačného obdobia? Už sa nemusíte báť! Nadštandardná služba BLESKOVÁ VÝMENA TOVARU sa vám postará o to, že počas celých 24 mesiacov od zakúpenia výrobku, v prípade poškodenia, ku ktorému sa vzťahuje...

Sledovanie zásielok

Važení zákazníci, pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku (nájdete ho v nasledujúci pracovný deň po expedovaní objednávky aj vo svojom užívateľkom účte) vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepracov: Doprava...

Postup pri reklamácii

Časť I. Postup pri reklamácii pre osoby, ktoré sú spotrebiteľmi Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste zakúpili na Hej.sk? Vieme, že toto je tá menej príjemná časť užívania vášho prístroja a preto sme pre Vás pripravili túto stránku, na ktorej nájdete všetky informácie pre čo najrýchlejšie...

Servisy

Značka Adresa Postup Acer Acer Czech Republic s.r.o. Servisní centrum, CTPark Brno Tuřanka 110 627 00 Brno-Slatina +421 2 3333 1027 service_brno@acer-euro.com Reklamáciu je možné uplatniť priamo na zákazníckej podpore Acer alebo cez...

Ombudsman

Okrem štandardných zamestnancov našej spoločnosti sa o vašu spokojnosť stará aj ombudsman Hej.sk. Hoci sa vždy snažíme byť vám dôveryhodným a spoľahlivým partnerom a vychádzať maximálne v ústrety vašim požiadavkám, môže nastať situácia, keď niektorí z vás pocíti nespokojnosť s riešením vašich...

Často kladené otázky (FAQ)

1) Rozváža Hej.sk tovar po celom Slovensku? Áno, rozvoz je zaistený po celom Slovensku. 2) Aká je cena za dopravu na Hej.sk? Cena za dopravu závisí od druhu, hmotnosti a rozmerov objednaného tovaru:   tovar do 30 kg  doručuje prepravná kuriérska služba DPD alebo Slovenská pošta...

Cookies

Čo sú to cookies? Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ako cookie ( anglicky koláčik, oplátka, sušienka ) sa v protokole HTTP označuje malé množstvo dát, ktoré servery pošlú prehliadaču...