S notebookmi Dell vás porucha nezastaví!

Už sa vám niekedy stalo, že sa vám pokazil počítač a vy ste sa niekoľko týždňov museli obísť bez tohto kľúčového pracovného nástroja? Desí vás táto hrozba? Kúpte si notebook značky Dell a máte po starostiach. Záruka Dell NBD (Next Business Day) Vám totiž zaistí opravu už do druhého pracovného dňa. A nielen to, súčasťou NBD sú aj ďalšie nadštandardné služby:

  • Telefonická technická podpora: v prípade akýchkoľvek problémov s vašim prístrojom zavolajte na linku Dell (k dispozícii počas pracovných dní do 17:00). Prebehne diagnostika prístroja a na základe zistených poznatkov vám Dell navrhne najrýchlejšie riešenie.
  • Servis u vás do druhého dňa, kdekoľvek sa práve nachádzate v Európe: ak je to nutné, vyšle k vám Dell servisného technika. Ten dorazí hneď nasledujúci pracovný deň a postará sa o opravu vášho prístroja.
  • 30dňová úvodná asistencia: počas prvých 30 dní od nákupu sa môžete na linku Dell obrátiť so žiadosťou o radu, pomoc s inštaláciou programov atď.
  • Online podpora 24 hodín denne: na adrese http://www.dell.com/support získate bezplatnú online asistenciu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Navyše sú tu na stiahnutie aktuálne ovládače a odpovede na často kladené otázka a pod.

Za tento exkluzívny servis nemusíte nič priplácať. Je súčasťou štandardnej dvojročnej záruky. Stačí si kúpiť notebook Dell a záruka NBD s opravou do druhého pracovného dňa je vaša!

Podľa kategórie:
Zoradiť:
Podľa kategórie:
Zoradiť: