Často kladené otázky (FAQ)

1) Rozváža Hej.sk tovar po celom Slovensku?

  • Áno. Sortiment, ktorý máme v ponuke, rozvážame po celom Slovensku.

2) Aká je cena za dopravu na Hej.sk?

  • Cena za dopravu závisí od druhu objednaného tovaru, od jeho hmotnosti a rozmerov.

  • Tovar s hmotnosťou do 30 kg doručuje prepravná kuriérska služba DPD alebo Slovenská pošta (závisí to od vašej voľby v košíku).

  • Pokiaľ si objednáte tovar s hmotnosťou vyššou ako 30 kg (chladnička, práčka, atď.), je potrebné zvoliť si Špedičnú dopravu.
  • Nemusíte sa báť, že pri objednávaní dopravy urobíte chybu. Spôsob dopravy, ktorý je pre vami vybraný tovar nevhodný, vám webová stránka v kroku „výber dopravy“ neponúkne.
  • Cena za dopravu je vždy účtovaná za celú objednávku bez ohľadu na to, koľko položiek obsahuje.

             Ceny dopravného nájdete TU  

3) Doprava zadarmo alebo za polovicu 

  • Dopravu zadarmo alebo za polovicu, ponúkame pri vybraných produktoch, nákupe v hodnote nad 300 € alebo v rámci našich špeciálnych promo akcií.
  • Pokiaľ ide o dopravu zadarmo v priebehu našej promo akcie, je nutné vybrať ju v druhom kroku nákupného košíka. Doprava zadarmo býva väčšinou v druhom kroku košíka zvýraznená.

4) Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?

  • Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v predajniach HEJHOUSE alebo výdajniach Hej.sk.

5) Môžem si tovar v predajni HEJHOUSE zakúpiť bez objednávky na internete?

  • Áno, v predajniach HEJHOUSE je možné tovar kúpiť bez predchádzajúcej objednávky. Jedinou podmienkou je, aby bol tovar v predajni na sklade. Zistíte to tak, že na stránkach v detaile tovaru bude uvedené „HEJHOUSE mesto v ktorom sa nachádza“. Napriek tomu vám odporúčame si tovar objednať online a počkať na výzvu k odberu. Na objednanie tovaru môžete využiť aj našu zákaznícku linku 02 2025 1000.

6) Kedy budem mať tovar doma, ak je na skladom v centrálnom sklade Hej.sk a objednám si ho s dopravou domov?

  • Tovar budete mať doma z pravidla nasledujucí pracovný deň, najneskôr do 2 pracovných dní.
7)  Má Hej.sk otvorené aj cez víkend?
  • Áno, predajňa HEJHOUSE Bratislava je otvorená v sobotu aj v nedeľu od 8:00 do 20:00 hod.
  • Predajňa HEJHOUSE Zvolen je otvorená v sobotu aj v nedeľu od 9:00 do 20:00 hod.
  • Predajňa HEJHOUSE Žilina je otvorená v sobotu od 9:00 do 19:00 hod.

8) Čo je „Bežná cena“ uvádzaná pri výrobkoch

  • Bežná cena je cena odporúčaná výrobcom pre maloobchod. 

  • V prípade ak je na kúpu výrobku poskytnutá zľava z kúpnej ceny uverejnená v detaile výrobku, táto je vypočítaná z bežnej ceny odporúčanej výrobcom pre maloobchod.

9) Môžem u vás platiť kartou?

  • Osobný odber: pri odbere tovaru v predajni HEJHOUSE je možné platiť kartou.
  • Doručenie tovaru k zákazníkovi: pokiaľ si tovar necháte zaslať kuriérom, je možné platiť kartou (neplatí pre zásielky prostredníctvom Slovenskej pošty)

10) Kde a ako si môžem nechať potvrdiť záručný list?

  • Záručný list je možné potvrdiť v našej predajni HEJHOUSE. Pokiaľ nemáte možnosť navštíviť predajňu, je potrebné záručný list s kópiou faktúry zaslať doporučene adresu uvedenú nižšie, kde vám záručný list potvrdíme a pošleme vám ho naspäť.
  • Adresa na potvrdenie záručného listu: OC Korzo - Hej.sk, Pestovateľská 13, Bratislava.
  • Adresa na potvrdenie záručného listu: RETAIL PARK - Hej.sk, Obchodná 2, Zvolen
  • Adresa na potvrdenie záručného listu: HEJHOUSE Žilina, Bajzova 39/B 010 01 Žilina

11) Kde mám zaslať splátkové zmluvy:

Poštová adresa pre doručenie splátkových zmlúv:

ELEKTROSPED , a.s.

Logistické centrum SENEC

Prologis Park Senec

Diaľničná cesta č.6

budova DC 10B

Senec 903 01

  • V prípade objednávky na splátky s vyzdvihnutím na osobný odber je potrebné si priniesť splátkové zmluvy so sebou vytlačené na zvolenú predajňu.