Často kladené otázky (FAQ)

1) Rozváža Hej.sk tovar po celom Slovensku?

Áno, rozvoz je zaistený po celom Slovensku.

2) Aká je cena za dopravu na Hej.sk?

Cena za dopravu závisí od druhu, hmotnosti a rozmerov objednaného tovaru:

  •  tovar do 30 kg doručuje prepravná kuriérska služba DPD alebo Slovenská pošta
  •  tovar nad 30 kg doručujeme Špedičnou dopravou

Nemusíte sa báť, že pri objednávaní dopravy urobíte chybu. Spôsob dopravy, ktorý je pre vami vybraný tovar nevhodný, vám webová stránka v kroku „výber dopravy“ neponúkne.

Cenaza dopravu je vždy účtovaná za celú objednávku bez ohľadu na to, koľko položiek obsahuje.

Cenník dopravy nájdete TU.

3) Doprava zadarmo alebo za polovicu

Dopravu zadarmo (alebo za polovicu) ponúkame pri vybraných produktoch, pri nákupe nad 300 € alebo v rámci našich špeciálnych promo akcií.

Dopravu zadarmov priebehu promo akcie je nutné vybrať v druhom kroku nákupného košíka.

4) Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?

Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v predajniach HEJHOUSE alebo výdajniach Hej.sk.

5) Môžem si tovar v predajni HEJHOUSE zakúpiť bez objednávky na internete?

Áno, v predajniach HEJHOUSE je možné tovar kúpiť bez predchádzajúcej objednávky. Jedinou podmienkou je, aby bol tovar v predajni na sklade. Zistíte to tak, že na stránkach v detaile tovaru bude uvedené „HEJHOUSE mesto v ktorom sa nachádza“. Napriek tomu vám odporúčame si tovar objednať online a počkať na výzvu k odberu. Na objednanie tovaru môžete využiť aj našu zákaznícku linku 02 2025 1000.

6) Kedy budem mať tovar doma, ak je na skladom v centrálnom sklade Hej.sk a objednám si ho s dopravou domov?

Tovar budete mať doma z pravidla nasledujúci pracovný deň, najneskôr však do 2 pracovných dní.

7)  Má Hej.sk otvorené aj cez víkend?

 Áno, otvorené máme i cez víkend:

  • predajňa HEJHOUSE Bratislava je otvorená každý deň od 8:00 do 20:00
  • predajňa HEJHOUSE Zvolen je otvorená každý deň od 9:00 do 20:00
  • predajňa HEJHOUSE Žilina je otvorená od pondelka do soboty od 9:00 do 19:00
  • výdajňa Trenčín je otvorená v pracovné dni od 9:00 do 18:00 a v sobotu od 9:00 do 12:00
  • výdajňa Senec je otvorená v pracovné dni od 9:00 do 18:00

8) Čo je „bežná cena“ uvádzaná pri výrobkoch?

Bežná cena je cena odporúčaná výrobcom alebo distribútorom pre maloobchod. 

V prípade, ak je na kúpu výrobku poskytnutá zľava z kúpnej ceny uverejnená v detaile výrobku, je táto zľava vypočítaná z bežnej ceny (viz vižšie).

9) Môžem objednávku zaplatiť kartou?

Áno, platobnou kartou môžete zaplatiť hneď pri objednávke, pri osobnom odbere v predajni HEJHOUSE alebo pri doručení kuriérom na dobierku.

Kartou nie možné zaplatiť v prípade doručením prostredníctvom Slovenskej pošty.

10) Kde a ako si môžem nechať potvrdiť záručný list?

Záručný list je možné potvrdiť v našej predajni HEJHOUSE. Pokiaľ nemáte možnosť navštíviť predajňu, je potrebné záručný list s kópiou faktúry zaslať doporučene na niektorú z nižšie uvedených adries, kde vám záručný list potvrdíme a pošleme vám ho naspäť.

  • OC Korzo - Hej.sk, Pestovateľská 13, Bratislava
  • RETAIL PARK - Hej.sk, Obchodná 2, Zvolen
  • HEJHOUSE Žilina, Bajzova 39/B 010 01 Žilina

11) Kde mám zaslať splátkové zmluvy?

Poštová adresa pre doručenie splátkových zmlúv:

BNP PARIBAS PF SA, Cetelem

Karadžičová 2, Twin City A

812 36 Bratislava 1

V prípade objednávky na splátky s vyzdvihnutím na osobný odber je potrebné priniesť si splátkové zmluvy so sebou vytlačené na zvolenú predajňu.

12) Ako mám postupovať pri reklamácii?

pripravte si potrebné dokumenty:

  • faktúru
  • záručný list (ak bol vydaný)

vyberte si, ako chcete reklamáciu uplatniť:

  • v autorizovanom servisnom stredisku
  • osobne na niektorom z našich HEJHOUSE predajní alebo výdajní
  • zaslaním výrobku na našu adresu (spolu s faktúrou a popisom chyby): 

ELEKTROSPED, a. s.

Logistické centrum SENEC

Prologis Park Senec

Diaľničná cesta č.6, budova DC 10B,

903 01 Senec

13) Aká je lehota na vybavenie reklamácie?

Lehota pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom je 30 dní prípade, ak je kupujúcim osoba zapísaná v obchodnom registri:

  • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov
  • fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu je lehota 60 dní.

V prípade nepracovného dňa sa predlžuje doba vybavenia reklamácie na prvý nasledujúci pracovný deň.

Podľa § 122 ods. 1 zák. č. 40/1964 Zb Občianskeho zákonníka: lehota určená podľa dní sa začína dňom, ktorý nasleduje po udalosti, ktorá je rozhodujúca pre jej začiatok. Podľa § 122 ods. 3 zák. č. 40/1964 Zb Občiansky zákonník ak posledný deň lehoty pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň.

14) Predlžuje sa záruka na výrobok o dobu, počas ktorej bola riešená reklamácia?

Áno, nie však o viac ako 30 dní pri jednej reklamácii. V prípade viacerých reklamácií na výrobok sa uvedená doba sčíta.

Ak je výrobok vymenený, plynie zákazníkovi nová záručná doba.

15) Ručíte za dáta, ktoré sa nachádzajú v reklamovanom výrobku (notebooku, mobile, disku...)?

Za stratu dát neručíme, odporúčame zákazníkom, aby si  vo vlastnom záujme všetky dáta zálohoval.

16) Kde môže zákazník odstúpiť od zmluvy?

  • osobne na našich prevádzkach
  • zaslaním výrobku na našu adresu (spolu s formulárom na „Odstúpenie od zmluvy“): 

ELEKTROSPED, a. s.

Logistické centrum SENEC

Prologis Park Senec

Diaľničná cesta č.6, budova DC 10B,

903 01 Senec

17) Ako postupovať pri odstúpení do kúpnej zmluvy z dôvodu 3 rovnakých alebo 4 rôznych uznaných chýb?

Podľa platného právneho poriadku judikatúry (podľa rozhodnutia ČSSR 1983 R22/1983, ktoré je stále platné) sa za opakovanú vadu považuje tá istá vada 3 krát alebo 4 rôzne. Vyriešenie Vašej reklamácie požadujte vrátením kúpnej ceny, respektíve návrhom na vystavenie dobropisu.