Ukončenie e-shopu HEJ.sk

Vážený zákazník,

chceli by sme vám oznámiť, že internetový obchod Hej.sk dňa 29.2.2024 ukončí svoju prevádzku. Všetky potrebné informácie spojené s ukončením činnosti e-shopu, zmenách týkajúcich sa vášho účtu a postupu v prípade reklamácie alebo vrátení zakúpeného tovaru na Hej.sk nájdete na tejto stránke.

Nakupovať elektro môžete aj naďalej v obchode DATART, ktorý patrí do rovnakej skupiny predajcov elektra ako Hej.sk. V DATARTe nájdete širokú ponuku elektra obľúbených značiek, profesionálny prístup elektrošpecialistov, prvotriedne služby a množstvo ďalších výhod. 

Registrujte sa do VIP programu a využívajte ešte viac výhod na DATART.sk.

Kód k registrácii: VIPSKHEJ 

Ako riešiť reklamácie produktu zakúpeného na Hej.sk?

Ak ste zakúpili tovar a nefunguje, ako má, alebo dokonca vypovedal službu, nemusíte sa báť. S reklamáciou vám radi pomôžeme aj po skončení e-shopu Hej.sk. Obráťte sa na akúkoľvek predajňu DATART na Slovensku, stačí si so sebou vziať doklad nákupu z Hej.sk.

Alebo môžete tovar aj s dokladom zaslať na reklamačné oddelenie:

ELEKTROSPED, a. s.

Reklamačné oddelenie

Diaľničná cesta 6015/12A, budova DC 21

903 01 Senec

V prípade otázok ohľadom svojich objednávok a dokladov alebo akýchkoľvek iných otázok sa na nás neváhajte obrátiť:

Zákaznícke centrum Hej.sk

Po-pia – 8:00 až 21:00

So-ne – 9:00 až 21:00 

Telefónna linka: 02 2025 1000

Ďakujeme za pochopenie a veríme, že na nakupovanie na Hej.sk budete mať len pozitívne spomienky.

Váš Tím Hej.sk