SPOLOČNE TO ZVLÁDNEME!

Všetko, čo potrebujete vedieť k aktuálnej situácii

Bezpečnosť vás i našich kolegov je pre nás prioritou. Toto sú naše opatrenia v skladoch a výdajniach:

  • Dodržujeme všetky hygienické pokyny.
  • Všetci naši kolegovia, predavači aj vodiči, používajú rúška.
  • Výdajne a automobily pravidelne dôkladne dezinfikujeme.
  • Pred a po kontakte so zákazníkom používame dezinfekčné gél a nosíme gumové rukavice.
  • Pravidelne kontrolujeme náš zdravotný stav.

Ako môžete nakupovať na Hej.sk s využitím osobného odberu

  1. Vyberte si z našej širokej ponuky od práčok cez mobily po granuly.
  2. Vybraný tovar si vložte do košíka a zvoľte si vyzdvihnutie na vám blízkej výdajni.
  3. Počkajte na SMS správu a e-mailové potvrdenie, že je vaša objednávka pripravená na osobný odber.

Zistite, ktoré predajne vrátane tých partnerských sa premenili na výdajne e-shopových objednávok a aká je ich otváracia doba.

Pre zachovanie bezpečnosti vás i našich kolegov prosíme o dodržanie nasledujúcich pravidiel:

  • Na výdajni môžete platiť bezhotovostne kartou.
  • Vstupujte len s rúškom (alebo iným prekrytím nosa a úst), inak vám tovar nebude odovzdaný.
  • Pri vstupe do výdajne použite rukavice, príp. použite dezinfekčný gél na ruky.
  • Dodržujte medzi sebou odstup aspoň 2 metre.
  • Pristupujte jednotlivo a riaďte sa pokynmi personálu.
  • Počet zákazníkov vo výdajni je regulovaný, na každého musí pripadnúť najmenej 25 m2.
  • Prednostne vybavujeme objednávky seniorov.
  • Prosíme, reklamácie a odstúpenie od zmlúv neriešte prostredníctvom predajne. Ako postupovať v takýchto prípadoch, nájdete TU.

Keďže predajne sú v špeciálnom režime výdajní e-shopových objednávok, nie je na nich možné prezerať si vystavený tovar, a ani ho zakúpiť. Rovnako tak nie sú k dispozícii niektoré prémiové služby, napr. inštalácia, predĺžená záruka alebo zjednanie splátok na predajni.

Nechajte si svoj nákup doručiť priamo domov s DOPRAVOU ZADARMO

Nechcete opustiť bezpečie domova? Nakupujte online na Hej.sk s rýchlym doručením domov. Tisíce výrobkov z našej ponuky vám privezieme s DOPRAVOU ZADARMO.

Odovzdanie zásielky prebieha bezkontaktne a s dodržaním ochranného odstupu. Platba hotovosťou je z dôvodu minimalizácie kontaktu dočasne nedostupná (s výnimkou dopravy TOPTRANS - platba hotovosťou je možná). Pri službách Slovenskej pošty a DPD si môžete pri nákupe zvoliť možnosť bezhotovostnej platby kartou pri prevzatí zásielky.

Kvôli súčasnej mimoriadnej situácii sa môže stať, že sa nedodrží predpokladaný termín doručenia. My aj dopravcovia intenzívne pracujeme na to, aby vám bola zásielka doručená čo najskôr. Ďakujeme za pochopenie.

Ponúkame vám aj našu Štandardnú dopravu, s ktorou vám tovar vynesieme až na vaše poschodie a položíme priamo pred vaše dvere. Môžete si s ňou vybrať aj presný čas doručenia.

  • Doručíme vám spotrebič až pred byt, alebo pred vchodové dvere priestoru určenia.
  • Odvezieme starý spotrebič na ekolikvidáciu. Výrobok musí byť odpojený od rozvodov, v prípade mrazničiek a chladničiek zbavený námrazy; a pripravený k odvozu pred vchodovými dverami.
  • Kontaktujeme vás vždy hodinu pred dovezením objednaného spotrebiča.
  • Viac o Štandardnej doprave sa dozviete TU.

Ako riešiť reklamácie alebo vrátenie tovaru

Ak potrebujete reklamovať tovar alebo si prajete odstúpiť od kúpnej zmluvy, je nutné k nám tovar poslať spolu s príslušným formulárom prostredníctvom ľubovoľného prepravcu. Viac informácií a doručovaciu adresu pre reklamácie nájdete TU. Informácie o postupe pri odstúpení od zmluvy nájdete vo FAQ, formulár k tomu určený nájdete TU.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Ako teraz môžem reklamovať tovar?

Vzhľadom na aktuálnu výnimočnú situáciu nie sme schopní v predajniach prijímať ani vydávať reklamácie. Ak nastane nečakaná situácia, kedy potrebujete reklamovať tovar, je nutné nám tovar zaslať spoločne s príslušným formulárom prostredníctvom ľubovoľného prepravcu. Všetky podrobnosti nájdete TU.

Poruchu veľkých domácich spotrebičov môžete najprv nahlásiť autorizovanému servisnému centru, ktoré vám domov pošle servisného technika.

Môžem teraz vrátiť tovar v čase 14-dennej záruky alebo sa táto lehota predlžuje?

K tovaru zakúpenému na e-shope nám zašlite vyplnený formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Keď vláda SR odvolá núdzový stav, tovar nám odovzdajte v predajni. Dovtedy, prosíme, tento tovar nepoužívajte. 

K tovaru zakúpenému v predajni platí 14-denná lehota na vrátenie v prípade, že je tvar nepoužitý, nepoškodený a v originálnom obale. Počas núdzového stavu, kým sú naše predajne zatvorené, sa táto lehota predlžuje. S tovarom sa neodkladne dostavte do predajne ihneď po otvorení predajní.

Mám reklamovaný tovar v predajni. Môžem si poň prísť?

Je nám to ľúto, ale v čase núdzového stavu, kedy sú naše predajne zatvorené, nemôžeme vybavovať reklamácie. Počkajte preto na SMS o vybavení reklamácie. Keď dostanete SMS správu a vláda zruší núdzový stav, môžete sa po tovar dostaviť. Prosíme vás o trpezlivosť, postupujeme v súlade so Slovenskou obchodnou inšpekciou.

Kedy mi doveziete tovar? Aké sú termíny doručovania? 

Predpokladané termíny doručenia nájdete vždy v detaile objednávky pri jednotlivých typoch dopravy. Mimoriadna situácia môže ovplyvniť čas doručenia. My aj ostatní dopravcovia robíme, čo môžeme. Prosíme vás o trpezlivosť.

Môžem platiť v hotovosti? Táto možnosť sa mi neponúka. Prečo?

Možná je platba online alebo platba kartou, a to z dôvodu bezpečnosti (dodržiavanie hygienických požiadaviek). Ideálne preferujeme bezkontaktné odovzdanie tovaru, a to v našich výdajných miestach, ale aj pri doručení domov.

Koľko teraz stojí doprava?

Tisíce výrobkov z našej ponuky vám teraz privezieme domov úplne zadarmo. Zadarmo zostáva aj možnosť vyzdvihnutia tovaru v predajniach, ktoré sme dočasne premenili na výdajné miesta.

Kedy otvoríte predajne?

Ani nás to neteší, ale je to mimoriadna situácia, a tak sú podľa nariadenia vlády všetky naše predajne zatvorené. Veríme, že aj toto opatrenie prispeje ku spomaleniu šírenia vírusu. Niektoré naše i partnerské predajne sa však dočasne zmenili na výdajné miesta. Stačí si tak objednať tovar cez náš e-shop a vybrať si vyzdvihnutie vo výdajni. Vašu objednávku si potom môžete vyzdvihnúť tak, ako ste zvyknutý. Vždy však počkajte na potvrdzujúcu SMS správu a ďalšie pokyny z predajne.

Nemôžem nájsť možnosť doručenia Komfortnou dopravou. Prečo?

Komfortnú dopravu momentálne z dôvodu mimoriadnej situácie a bezpečnosti vás aj našej posádky neposkytujeme. Môžete však využiť našu Štandardnú dopravu, s ktorou vám teraz tovar privezieme podľa dopredu zvoleného času aj na poschodie.

Štandardnú dopravu poskytujete aj s vynášaním na poschodie?

Áno, teraz k štandardnej doprave poskytujeme nadštandardné služby. Výrobok vám odovzdáme pred vchodom do rodinného domu či vynesieme pred dvere do bytu. Spotrebič, ktorý doslúžil a je určený na ekologickú recykláciu, prevezmeme na odvoz na rovnakom mieste. Výrobok musí byť odpojený od rozvodov, v prípade mrazničiek a chladničiek zbavený námrazy; a pripravený k odvozu pred vchodovými dverami.

Aký spôsob doručenia tovaru odporúčate ako najrýchlejší?

V prípade veľkej bielej techniky a televízorov odporúčame našu Štandardnú dopravu, v prípade ostatných výrobkov je najrýchlejší spôsob dodanie tovaru na výdajné miesto.

Nevidím možnosť úhrady dobierkou. Prečo?

Platba hotovosťou je z dôvodu minimalizácie kontaktu dočasne nedostupná. Odporúčame vám úhradu vopred. Pri službách Slovenskej pošty, DPD a so Štandardnou dopravou si môžete pri nákupe zvoliť možnosť bezhotovostnej platby kartou pri prevzatí zásielky.

Môžem dodatočne zmeniť spôsob doručenia?

Zmena spôsobu doručenia pri zaplatených objednávkach nie je možná. Ak ste ešte nezaplatili, kontaktujte nás a dohodneme sa na ďalších možnostiach doručenia.

Tovar mám pripravený na vyzdvihnutie v predajni, ktorá je zatvorená. Predĺžite mi rezerváciu? 

Predĺženie rezervácie je možné, ale je treba, aby ste nás kontaktovali. Môžeme vytvoriť novú objednávku na výdajňu, ktorá je aktuálne otvorená alebo zvolíme doručenie domov, aby ste nemuseli nikam chodiť.

Kde všade doručujete tovar?

Tovar doručujeme po celom Slovensku (kde je spevnená cesta), okrem oblastí uzavretých regionálnym hygienikom.

 

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Radi vám poradíme. Napíšte nám na info@hej.sk alebo nám zavolajte na infolinku 02 20251000.