Ako nakupovať

Objednanie tovaru v internetovom obchode HEJ.sk je veľmi ľahké. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.

Vyberte si tovar:

  • Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo HĽADAŤ. Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.
  • Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem. Pokiaľ sa rozhodujete medzi viacerými výrobkami, môžete si ich medzi sebou porovnať. Stačí kliknúť na tlačidlo  pri výrobku. Produkt sa vám zaradí na porovnanie. Takto si vyberte všetky produkty, ktoré chcete porovnať a kliknite na tlačidlo „Na porovnanie“ v pravej hornej časti stránky. Dostanete sa na stránku, kde uvidíte všetky parametre vami vybraných výrobkov v prehľadnej tabuľke.

Vložte tovar do košíka:

  • Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo VLOŽIŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
    • Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo ZOBRAZIŤ KOŠÍK.
    • Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo SPÄŤ DO OBCHODU, alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo ZOBRAZIŤ KOŠÍK.

Zmena obsahu košíka:

  • Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK  v pravom hornom rohu stránky.
  • V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov  , prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika . V dolnej časti košíka neprehliadnite PRÍSLUŠENSTVO K PRODUKTU. Po stlačení vám ukáže, čo ešte by sa vám k vybranému výrobku mohlo hodiť.
  • Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ NA DOPRAVU A PLATBU.

Doprava a platba:

  • Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne v našej predajni HEJHOUSE, alebo si ho môžete nechať doručiť niektorou z našich dopravných spoločností.
  • Pokiaľ si kupujete napríklad práčku a nemáte kam dať váš starý spotrebič, nezabudnite si zaškrtnúť pri zásielkovej doprave políčko „Odvoz doslúžilého výrobku“ a spoločnosť HDS Vám ho odvezie.
  • Osobné vyzdvihnutie tovaru v predajni HEJHOUSE je zadarmo a pri využití jedinečnej služby HEJ DRIVE Vám naši pracovníci tovar naložia do vozidla a vyriešia s vami platbu bez toho, aby ste museli vystúpiť z auta.
  • Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou vopred na účet alebo až pri osobnom vyzdvihnutí na pobočke. Na pobočke môžete tovar zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou.  

Doručovacie údaje:

  • V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka  označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
    • Pokiaľ ste už u nás niekedy nakupovali, označte „už som na HEJ.sk nakupoval a chcem sa prihlásiť“. Objaví sa prihlasovacie okno, do ktorého zadáte svoj e-mail ako uživateľské meno a svoje heslo a kliknete na „PRIHLÁSIŤ“. Ak ste svoje heslo zabudli, môžete si ho nechať poslať na e-mail. Kliknite na tlačidlo Obnoviť heslo. Potom už len stačí zadať svoj e-mail, ktorý ste použili pri registrácii a kliknúť na tlačidlo „OBNOVIŤ HESLO“. Na e-mail vám príde nové heslo a inštrukcie, ako ho použiť.
    • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Chcem tovar doručiť na inú adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
    • Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, označte „Tento tovar kupujem na firmu“ a vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ.
    • V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
    • Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo „POKRAČOVAŤ NA ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY

Zhrnutie objednávky:

  • Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava, fakturačná a doručovacia adresa a konečná cena s DPH.
  • Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Späť k doručovacej adrese“ a chybu opravte. Po opravení sa opäť vráťte do časti košíka „ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY“
  • Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Záväzne objednať s povinnosťou platby“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

Potvrdenie o prijatí objednávky:

  • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 02 2025 1000. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

Potvrdenie objednávky:

  • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.

Výzva k odberu

  • V prípade, že ste si zvolili osobný odber na jednej s našich predajní HEJHOUSE, po naskladnení vašej objednávky budete o tom obratom informovaní avízom. Ak ste toto avízo ešte nedostali, tak váš tovar na predajni HEJHOUSE ešte nie je dostupný.  

Potvrdenie záruky:

  • Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré pri osobnom odbere dostanete priamo v pobočke, alebo je v prípade doručenia zaslaný s tovarom. V niektorých prípadoch je však záručný list súčasťou dodávky. V tom prípade nám ho môžete zaslať na korešpondenčnú adresu, vrátime vám ho poštou potvrdený. Môžete ho potrebovať pri prípadnom rokovaní so servisom kvôli oprave výrobku.